Detailoverzicht van een brief in de Pingen-webapp
Onbestelbare post pictogram

Retourpost, automatisch verwerkt.

Onbestelbare post wordt automatisch verwerkt via PostNL. Pingen ontvangt de retourinformatie digitaal en stelt deze direct beschikbaar in je account, e-mail of webhook – zo blijft je workflow efficiënt en papierloos.

Aan de slag

De logistiek? Die regelen wij.

Volledig geautomatiseerd

Wij verwerken retourpost automatisch. Brieven worden geregistreerd, vernietigd en je ontvangt een e-mail of webhook.

Directe updates

Ontvang realtime meldingen over retourpost, met duidelijke informatie over de reden en status van de retourzending.

Geen papierwerk meer

Geen gedoe meer met fysieke retourpost. Pingen regelt alles digitaal voor een snelle en efficiënte afhandeling.

Alles automatisch, alles digitaal

Pingen automatiseert de verwerking van retourpost. Onbestelbare brieven via PostNL worden automatisch gemarkeerd en ongeopend veilig vernietigd, zodat de privacy van de ontvanger gewaarborgd blijft. Zo bespaar je tijd en kosten en is handmatig werk overbodig.

Pingen webapp - automatische retourverwerking
E-mailmelding van Pingen over onbestelbare post

Realtime retourpost-meldingen

Blijf op de hoogte met meldingen over de status van je brieven. Zodra een brief onbestelbaar is, stuurt Pingen je automatisch een melding via e-mail of webhook – inclusief de reden van retour. Zo kun je meteen actie ondernemen zonder zelf uit te zoeken wat er misging.

Verbeter je mailingen met data-analyse

Krijg inzicht in verzendstatistieken, adresnauwkeurigheid en onbestelbare post in de Pingen WebApp. Deze gegevens helpen je adresinformatie te verbeteren, problemen in je CRM te vinden en bezorgsucces te verhogen. Zo verlaag je kosten en maak je toekomstige mailingen efficiënter.

Lees meer
Pingen verzendstatistieken

Meer weten over Pingen?